Brak produktów
Klasyczna świeca w kształcie walca. Idealnie nadaje się do restauracji,...
Podgrzewacze o wydłużonym czasie palenia do 8h oraz wyższej budowie niż...
Najszersza u podstawy duża klasyczna świeca w kształcie walca. Doskonała...
Najszersza u podstawy klasyczna świeca w kształcie walca. Doskonała do...
Średnia klasyczna świeca w kształcie walca. Doskonała do różnego rodzaju...
Klasyczna świeca w kształcie walca. Idealnie nadaje się do restauracji,...
Świeca biała stołowa XXL Classic 31x370mm to klasyczna świeca stołowa...
Producenci
Podgrzewacze zapachowe o cudownym...
Piękna świeca zapachowa w kształcie kuli. Przyjemny zapach i oryginalny...
Świeczka niewielkich rozmiarów, w kształcie sympatycznego siedzącego...
Podgrzewacze zapachowe, o przyjemnym zapachu perfum. Pakowane po 6 sztuk...
Podgrzewacze zapachowe, o przyjemnym zapachu perfum. Pakowane po 6 sztuk...
Reklamacja i gwarancja
Konsumentowi z tytułu niezgodności towaru z umową lub innemu Kupującemu z tytułu rękojmi za wady, przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.
Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy.
Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
W przypadku umów zawartych z Kupującymi mającymi status konsumenta, reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.
W przypadku reklamacji składanych przez Kupujących niebędących konsumentami stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty związane z reklamacją będzie pokrywał Kupujący niebędący konsumentem.
Uprawnienia konsumenta wynikające z niezgodności towaru z umową lub Kupującego niebędącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.